Silvestre Cabrera, MarĂ­a2025-03-202025-03-202024Silvestre Cabrera, M. (2024). Hizkuntzen irakaskuntzan eta erabileran genero-ikuspegia txertatzeari buruzko gogoeta: euskararen kasua. Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, 42(103). https://doi.org/10.54512/SCBP34471136-571410.54512/SCBP3447https://hdl.handle.net/20.500.14454/2553Artikulu honetan, gogoeta egiten da hezkuntzan genero-ikuspegia txertatzeari eta euskararen erabilera ez-sexistari buruz. Artikuluan, genero-ikuspegia irakaskuntzan eta ikerketan txertatzeko gida bat aurkezten da. Gida hori Deustuko Unibertsitatean koordinatu du artikulugileak, eta arreta berezia jarri du irakaskuntzan eta genero-ikuspegiaren ezarpenari jarraipena egiteko adierazleetan. Gai hori hizkuntzen eta, zehazki, euskararen irakaskuntzan izan dezakeen eraginarekin lotzen da, eta, beraz, irakasleen komunikazioan hizkera inklusiboa eta ez-sexista erabiltzeari ere erreparatuko zaio.eusBerdintasunaGeneroaHizkera ez-sexistaHizkera inklusiboaHizkuntzen irakaskuntzan eta erabileran genero-ikuspegia txertatzeari buruzko gogoeta: euskararen kasuajournal article2025-03-202530-3287